pondělí 31. prosince 2012

Nejlepší kosmetika roku 2012

Na tenhle článek se těším už snad od září! :) Během tohoto roku jsem si pár nenahraditelných kosmetických vychytávek určitě našla. Je to mišmaš dekorativní i pečující kosmetiky. Výrobky nejsou řazeny podle oblíbenosti, pořadí je čistě náhodné. Všechny produkty jsou pro mě absolutní jedničkou a můžu je všem jedině doporučit.

Ráda bych ještě vám, mým skvělým čtenářům, poděkovala za vaši přízeň. Z každého komentáře mám obrovskou radost! Doufám, že vás můj blog bude bavit i v tom příštím roce. :) Přeji vám do něj jen to nejlepší! Tak jdeme na to...

BB cream Skin79 Intense classic balm
BB krémy obecně jsou pro mě nejlepším objevem roku. Make-upy už jednoduše nepoužívám a pochybuju, že bych někdy našla make-up, který by byl lepší, než BB krém. Jsou hydratační, krémové, roztírají se stejně jednoduše jako krém, fantasticky kryjí a nemají oranžový podtón. Kdo nevyzkoušel, neuvěří!! Vyzkoušela jsem více značek a Skin79 je bezkonkurenčně nejlepší. - recenze -





























Gelové oční linky Essence + šteteček Essence
Když jsem tyto linky viděla v DMku poprvé, jen jsem zakroutila hlavou - proč bych měla mít linky zvlášť a šteteček zvlášť, když u těch tekutých mám obojí v jednom? Díky blogům (jak jinak) jsem je nakonec vyzkoušela a byla překvapená. Jsou fantasticky pigmentované, krásně se s nimi maluje, šteteček je bezchybný. Navíc drží, drží a drží! Celý den a klidně i celou noc. Věřím, že by přežily i spánek. Asi před měsícem jsem si koupila svoje druhé balení. Používám je prakticky každý den a jiné nechci.




























Paletka MUA Undressed
V oblasti líčení experimentátor nejsem, mám ráda přirozené líčení v béžových a hnědých tónech, na večer šedé smokey eyes. S paletkou Undressed můžu vytvořit obojí a i něco extra navíc. Stíny jsou perfektně pigmentované, krásně perleťové a vydrží celý den i noc. Jen díky máslové konzistenci vážně rychle ubývají, což mi vůbec nevadí, protože budu mít důvod nakupovat. :) - recenze -




























Řasenka Gabriella Salvete Diamante
Další adept na titul "objev roku". Ani ve snu by mě nenapadlo, že řasenka od Gabriella Salvete překoná moje dřívější oblíbence. Je ale opravdu dokonalá a až dopatlám jednu řasenku co jsem dostala k testování, koupím si jednoznačně Diamante. - recenze -




























Micelární voda Bioderma Sensibio H2O
Šetrně odličuje a čistí oči i pleť, nedráždní, neobsahuje alkohol, co víc k tomu dodávat. :) - recenze -


Daily microfoliant Dermalogica
Nejlepší čistič pleti co jsem kdy měla. Je až neuvěřitelné, jak tak jemňoučký peeling dokáže pleť kvalitně vyčistit. Bohužel je ale hrozně drahý a já ho jen tak mít znovu nebudu. :( - recenze -




























Kokosový olej Saloos
O kokosáku už jsem se na blogu nabásnila až až, a jen tak asi nepřestanu. Je nejlepší na hydrataci vlasů a zkrásnění a provonění pokožky. Čistý kokosák jednoznačně vede, ta vůně je neuvěřitelná. Čokoláda mu šlape na paty. :) - recenze -





























Krémový antiperspirant Balea Sensitive
Jediný antiperspirant, který můžu aplikovat ihned po oholení podpaží a neštípe. Navíc udělá i heboučkou kůži a samozřejmě funguje výborně. - recenze -




























Sprchový gel Balea Sweet Wonderland
M I L U J U tu vůni!! Je neuvěřitelná, žádná chemie, ale opravdová čokoláda. Mňam! Nemám samostatnou fotku, deodorant tam nepatří. - recenze -




























Šampon L´Oreal Proffessionel Abondance de Cacao
Mám po něm čisťounké, lesklé a hlavně hezky nadýchané vlasy. - recenze -




























Regenerační zábalový krém Gestil Wonder
Vždy když mám pocit, že moje vlasy potřebují opravdovou péči, sáhnu po této masce. Je naprosto bezkonkurenční! Jen škoda, že nemá nějakou hezkou vůni. Když extra voňavé vlasy, sáhnu po masce Latte od Kallos a Mythic Oil od L´Oreal Proffessionel. Po této kombinaci mám vlasy k sežrání. :) - recenze -



Mythic oil od L´Oreal Proffessionel
Kdykoliv mám po umytí vlasů pocit sušších konců, nanesu jednu dávku oleje a moje vlasy jsou oživené - hebké, lesklé a voňavé. Použití je hrozně rychlé, jednoduché a efekt maximální! - recenze -




























Suché šampony Batiste
Nejlepší kamarád mých rychle se mastících vlasů! Kdykoliv nemám čas si vlasy mýt, pořádně je nastříkám suchým šamponem, vlasy pročechrám, učešu a jsou "jako nové". Určitě doporučuju i šampon Balea Trend it up. - recenze -


Vytvrzovač laků Four Seasons
Bez toho vytvrzovače si lakování nehtů nedovedu představit. Nanesu jednu vrstvu jako podklad, ihned na to první vrstvu barevného, po minutce druhou vrstvu, po další minutce to celé doslova zaliju pořádnou dávkou vytvrzovače a a po 15 minutách můžu vyrazit. Neuvěřitelné. Už žádné obtisklé peřiny! :) - recenze -



Kartáč na vlasy Tangle Teezer
Kosmetika to není, ale do best of 2012 rozhodně patří. Už se nečešu ničím jiným. Když jsem si ho nedávno o jednom víkendu doma zapomněla v Brně, česala jsem se obyčejným hřebenem a znovu si uvědomila, jak moc je k vlasům šetrný. Žádné trhání, škubání, sílu vůbec nepotřebujete. Mimochodem se mi nějakým zázrakem téměř přestaly třepit konečky... Že by TT...? :) - recenze -





























Štetec na pudr Brushart
Pokud sháníte kvalitní, velmi hustý, jemný a skladný štetec do kabelky za pár korun, tohle je jasná volba. - recenze -




























Shodují se nějaké vaše TOP produkty s mými? :) 

26 komentářů:

  1. Shoduji se s tebou pouze ve sprcháči. I když mě teď v zimě docela vysušuje, aspoň mě nutí se po sprše namazat, na tohle jsem hrozná lemra líná. Ta vůně je božská, akorát já v tom cítím spíš kakaovou krupicovou kaši než čokoládu, ale to nemění nic na faktu, že vůně je povedená :)

    Ale! Co chci z tvých top produktů určitě vyzkoušet: Loreal šampon, Gestil masku, Tangle teezer, Diamante řasenku. A ještě mě láká MUA paletka a Mythic oil, ale to ještě uvidím, zda vůbec upotřebuju. Takže ti dám vědět příští rok, ano :D

    Také ti přeju do nového roku vše nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky, pohody a spoustu nových nadšených čtenářů, jako jsem já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, děkuji za tipy! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní článek děkuju za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  4. pár oblíbenců máme společných :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na dost věcí se shodnem, ty ostatní jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní! Po něčem se určitě podívám :) dík za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenka je skvělá, s tím musím souhlasit. A nějaké ty laky na nehty od Four Season chci zkusit už dlouho, tak doufám, že v tomto roce se dokopu k jejich koupi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Lady,
    shodují se a celkem dost, není se co divit, spoustu věcí jsem vyzkoušela díky tobě, objevem roku tak jsou pro mě linky essence (geniální!) a řasenka GS, oboje zakoupeno díky tvé recenzi, takže díky :)
    Tangle Teezer mám už přes rok a nedám na něj dopustit, šampon abundance de cacao je taky perfektní, maska z téhle řady mi přijde taky hodně dobrá, pro mé vlasy rozhodně lepší než gestil, ten mi s vlasama nedělá vůbec nic :( Nejlepší maskou pro moje vlasy je egyptská henna, po ní je mám nádherné, ale je s tím teda pěkná práce :D Celkově moc díky za čtení v roce 2012 a těším se na další, přeju vše nej do roku 2013! Majda

    OdpovědětVymazat
  9. pár věciček máme stejných :) Ten BB jsem nezkoušela, ale plánuji to v nejbližší době :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super věcičky, sprchový gel od Baley je vážně nejlepší a TT mám stejný akorát s černými zoubky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Shodují! U mě jednoznačně MUA paletka, čokoladový sprcháč od Baley (voní mi jak horký kakao), kokosák a TT :)
    Super článek.:)

    OdpovědětVymazat
  12. skvely članok, dosť veci mame spoločne :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Jo jo, štětce BrushArt jsou super. Mám tenhle co ty a pak jsem si ještě snad za 40 Kč koupila štětec na make-up. No a přijde mi taky perfektní. I když určitě má vliv, že já jsem veškerými Sigmami, Haruky atd. zatím nedotčená, tak mi stačí průměrný štětec :-D Ale já vždycky používala k nanášení make-upu prsty a s tímhle štětcem je to fakt větší pohodička a hlavně mi přijde, že spotřebuju míň produktu. Mythic oil mám taky a je fajn. Čokoládový věci od Baley mi ale smrdí, viz makronková řada, to byl hnuus :-) Po TT a paletce MUA taky pokukuju.

    Přeju hezkýho Silvestra a šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  14. s úplnou väčšinou súhlasím ;) ale niektoré musím vyskúšať ;))

    OdpovědětVymazat
  15. s plno produkty s tebou souhlasím! s TT, řasenkou, Gestil maskou, sprcháčkem od Balea..

    užij si dnešek a do nového roku jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento článek se ti moc povedl :).

    OdpovědětVymazat
  17. Když mně přijde, že ten Dermalogica microfoliant nic nedělá, čekala jsem staženější póry, a nic..
    Jinak třeba s TT mám jen pozitivní zkušenosti, miluji ho, mám klasický i kompakt :)

    OdpovědětVymazat
  18. Přiznávám, že jsem nic z toho nezkoušela :) Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  19. Shodujeme se skoro ve všem :)! Kromě kokosáku, já tu vůni nemám ráda. Zaujal mě štětec Brushart.

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek! :). Jinak s těma linkama, já osobně mám gelové už strašně dlouho a ještě jsem se s nima nenaučila a mám takový dojem, že ani nenaučim :D. Aspoň že tekutýma se nalíčim :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Diky tvemu blogu mam doma spoustu novych vecicek ;) TT je parádní i na synovu lví hřívu, BB krem fakt absolutni jednicka! Nově mám i Mythic Oil a chtěla bych odzkoušet ten vytvrzovac laku Four Seasons a mam pocit, že kdysi jsem ho mela doma, ale netušim, kde ho ted sehnat v obchode... Jo a taky mám doma kokosak, ale od Purity Vision (zrovna ted na noc ;)

    Jinak přeji krásný a uspesny rok 2013 a spoustu dalsich krasnych članku ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form


    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za tip na linky Essence, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  24. Souhlas, linky od Essence jsou super.:)Na oku sedí jako přibité, nerozmazávají se..

    OdpovědětVymazat
  25. Bioderma vodička je jednoznačně i mým favoritem. Do blogu nejlepších výrobků 2012 se mi sice nevešla, ale je pro mě nenahraditelná :-)

    OdpovědětVymazat